Неділя, 20.07.2025, 17:37
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайта
Форма входа
Поиск
Наш опрос
Оцените сайт
Всього відповідей: 29
Мини-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Реферати, курсові. дипломні

Каталог статей

Головна » Статті » Статьи для студентов » Как найти работу

Шляхи пошуку роботи

Стереотип голодного й бідного студента скоро має відійти у минуле. Сучасні спудеї здатні не лише навчатись, але й працювати. Власне тим, хто планує забезпечити собі постійну присутність кишенькових чи стабільний заробіток, стане в пригоді інформація про шляхи пошуку роботи.


Procter & Gamble , Philip Morris International , KP Publications , Deloitte , Сан Інтербрю Україна, Soft Serve Business Systems - це лише декілька із 54 основних компаній, з якими співпрацював Центр працевлаштування студентів і аспірантів КНУ. Сьогодні на його основі створено компанію Career Guide .Тут можна не лише довідатись про поточні вакансії, але й отримати індивідуальну юридичну допомогу та не менш важливі практичні поради щодо ефективного пошуку праці. І якщо написання резюме вже стало для багатьох звичною справою, то супровідні й рекомендаційні листи лише починають входити до арсеналу успішного пошукача роботи. "Супровідний лист справляє на роботодавця позитивне враження, оскільки він демонструє, чого саме хоче претендент на робоче місце і що він для цього зробив", - переконана Тетяна Кучерук, директор Career Guide .


Не слід дотримуватися хибної думки про те, що диплом найкращого вузу країни є гарантією успіху. Менеджери з персоналу керуються цим критерієм лише напочатку, коли із величезної кількості кандидатів потрібно вибрати тільки декілька. Тому, щоб успішно пройти співбесіду й отримати реальну пропозицію від роботодавця, Тетяна Кучерук радить систематично і ретельно готуватися. Слід попередньо довідатися про особу, яка буде проводити співбесіду, середню зарплату для посади, на яку ви претендуєте та спробувати передбачити питання, які у майбутньому можуть викликати труднощі, а у випадку відмови роботодавця - обов " язково поцікавитися її причинами.


Стати рекрутом чи кадром?


Марія Левченко, менеджер по рекламі і PR рекрутингової компанії Brain Sourc e International , зазначає, що значна частина пошукачів не усвідомлює різниці між кадровими і рекрутинговими агенціями. < Рекрутингова компанія орієнтується на клієнта, який подає замовлення на пошук того чи іншого спеціаліста і який в кінцевому рахунку вирішує, влаштовує його кандидат чи ні. Як говорять, "Хто платить, той і замовляє музику". У цьому відношенні кадрові агентства орієнтовані на кандидата - саме він дає агентству замовлення і платить за це>, - говорить вона. Вартість послуг останніх, як правило, варіюється в межах від декількох десятків до сотень гривень, плюс відсоток від першої зарплати кандидата.


Окрім витрат, відмінністю є й спрямованість: рекрутингові агенції, на відміну від кадрових, займаються підбором керівників вищого і середнього рівня, що мають не менше трьох років досвіду в певній сфері. Студентам останніх факультетів, які є потенційними пошукачами, Марія Левченко радить не пропускати "Ярмарків вакансій", що проводяться за підтримки газети Kyiv Post два рази на рік. Подібні заходи, на її думку, є прекрасною можливістю для студентів безпосередньо поспілкуватися з роботодавцем, прослухати ряд лекцій, присвячених резюме, інтерв"ю, а також тому, як правильно влаштувати пошук роботи. Наслідком такого контакту може стати пропозиція пройти стажування, що дозволяє студентам на практиці познайомитися з поняттями, які вони так довго вивчали в університеті, і в подальшому стати повноправним членом колективу. Менеджер по рекламі і PR рекрутингової компанії Brain Source International зауважує, що ця методика активно використовується іноземними компаніями, й українським підприємствам варто було б запозичити цей корисний досвід.


Бажання - ніщо без спілкування


Згадані вище ярмарки вакансій, дні кар"єри і виставки - просто золоте дно для пошукача! Не треба довго думати, щоб дійти висновку: саме тут можна знайти найбільшу концентрацію потенційних роботодавців на метр квадратний. Тому треба обов"язково йти і спілкуватися. І від цього кожен відвідувач в жодному разі не програє, а швидше навпаки.




Державна рука допомоги


Дешевим і сердитим варіантом можуть бути відвідини районних, міських, обласних центрів праці та Державної служби зайнятості. Окрім традиційних консультацій, до пакету послуг цих установ належить розміщення оголошення пошукача в газеті "Новини працевлаштування", надання грошової одноразової допомоги для відкриття власної справи та тривалої до моменту працевлаштування. Цікавою є також пропозиція підвищення конкурентоспроможності безробітного через його скерування на професійну підготовку чи перепідготовку. Прийшовши до котрогось із центрів, можна зачерпнути багато потрібної інформації як в усній формі, так і в вигляді буклетів на зразок "Абетки пошуків роботи", "Молоді про зайнятість" тощо.


Взяти змором


Спосіб непоганий, але часомісткий. Суть полягає у регулярному цілеспрямованому пошуку солідних компаній, що вже встигли зарекомендувати себе на українському ринку. Краще обирати ті, в основі яких лежить іноземний капітал. Хоч звісно це не є правило. Спочатку можна розіслати своє резюме і мотиваційний лист, пізніше - періодично телефонувати у відділ кадрів і інформуватися про наявність вакансій. Існує також можливість запропонувати себе у якості стажера. З частковою оплатою чи без - вирішувати вам. Але у будь-якому разі, така ініціатива справить враження на роботодавця і переконає його у цілеспрямованості і серйозності намірів кандидата. Якщо це вдасться, не слід хворіти на зоряну хворобу. Варто намагатися завжди і в усьому проявити себе з кращого боку. І тоді, можливо, складуться сприятливі умови для метаморфоз, коли стажер перетвориться на штатного працівника.


Інтернет versus ЗМІ


Газети, журнали, радіо та телебачення є досить інформативними джерелами для пошуків роботи, однак часом вони не можуть змагатися з Інтернетом. Саме це й засвідчили результати проведеного автором соцопитування: із 38 студентів 24 обрали всесвітню мережу, тоді як лише 9 віддали перевагу друкованим виданням. Любов Ємець, керівник відді лу реклами одного із провідних київських видавництв Мега Поліграф-Сервіс пояснює це наявністю більшого спектру інформації та оперативністю її пошуку й зміни у разі такої потреби.


Альтернативним варіантом можуть бути оголошення в громадських місцях. Хоча цей спосіб не є достатньо ефективним, трапляються винятки. Наталя Куча, майбутня випускниця кафедри полоністики КНУ, майже рік працює у представництві солідної польської фірми Konimpex , зізнається: "Насправді, я не збиралася шукати роботу. Просто одного разу побачила оголошення в університеті і вирішила спробувати з цікавості".


Мама, тато, тьотя, брат:


Як виявилося, конкуренцію Інтернету можуть скласти лише особисті контакти пошукачів. "Друзі чи знайомі поганого не порадять", - говорить Катерина Страпко, магістрантка Інституту філології. І з нею важко не погодитися.


Варто лише пам"ятати, що запорукою успіху є не те, де ви шукаєте, а те, як саме ви це робите, адже вирішальну роль відіграє особисте бажання працевлаштуватись із максимумом докладених до цього зусиль.


 


Діаграма 1.



 



           


Діаграма 2.


                  


 



 


Дані отримано на підставі опитування студентів факультетів права, психології, філософіі та Інституту філології Київського національного університету ім. Т. Шевченка

Категорія: Как найти работу | Додав: muf (15.05.2009)
Переглядів: 1715 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 Карамель  
0
работу во время кризиса — это максимальная гибкость в плане позиционирования и зарплатных ожиданий. Посещайте ярмарки вакансий и форумы карьеры, где достаточно много стартовых позиций в хороших компаниях, а также специализированные молодежные порталы о работе и стажировке. Важно не «ждать у моря погоды», а начинать работать, иначе порочный круг «мы не берем без опыта работы — а как получить тогда опыт работы?» никогда не разорвется.
попробуйте поискать работку на сайте http://medical.netbee.ua. я там себе нашла после декрета. ещё и с нормальной зарплатой. главное - действовать. но это для работы в сфере медицины. вы не уточнили вашу специальность. если в здравоохранении, то там хорошие вакансии выставляют.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]