Розділ 1. Роль і місце комерційних банків у банківській системі країн з ринковою економікою 1.1.Комерційні банки: роль та місце в ринковій економіці 1.2.Формування та основні етапи розвитку банківської системи України Розділ 2. Теоретичні принципи аналізу фінансової стійкості комерційного банку 2.1.Сутність та методологічні аспекти визначення фінансової стійкості комерційного банку 2.2.Досягнення фінансової стійкості як умова ефективності банківського менеджменту
Unit 1. UNDERSTANDING MARKETING Text A. What is Marketing Text B. The Core Marketing Concepts Unit 2. MARKETING MANAGEMENT AND STRATEGIC PLANNING Text A. Marketing Management Philosophies Text B. Strategic Planning Unit 3. MARKETING MANAGEMENT PROCESS Text A. Factors of the Marketing Management Process Text B. Developing the Marketing Mix Unit 4. PRODUCT Text A. What is a product Text B. Product Classification Unit 5. PRICING Text A. Price Text B. Costs Unit 6. PROMOTING Text A. Promotion Mix Text B. Public Relations Supplementary texts Glossary of marketing terms Abbreviations